

ULTIMATE DEGENERATE, THE a.k.a The Degenerate (1969)
autor - Przemo Mieszkowski.

UNBORN BUT FORGOTTEN a.k.a Hayanbang (2002)
autor - Krystian Szczegielniak

UNBORN, THE (2003)
autor - Candy

UNDEAD (2003)
autor - Sabbath

UNDEAD POOL a.k.a Joshikyôei hanrangun (2007)
autor - Krzysztof Gonerski

UNDER THE CHERRY BLOSSOMS a.k.a Sakura no mori no mankai no (1975)
autor - Olga Piech

UNDER THE SKIN (2013)
autor - Justyna Metzger

UNDERTAKER AND HIS PALS, THE (1967)
autor - TSR

UNDERWORLD (2003)
autor - Andmel

UNDERWORLD: EVOLUTION (2006)
autor - czarna

UNDOCUMENTED (2010)
autor - Drakul

UNEARTHED (2007)
autor - Ireneusz Gajek

UNGODLY, THE (2007)
autor - Krzysztof Gonerski

UNHOLY (2007)
autor - bufik

UNHOLY WOMAN a.k.a. Kowai Onna (2006)
autor - Krzysztof Gonerski

UNINHABITED (2010)
autor - Drakul

UNINVITED (1988)
autor - Olga Piech

UNINVITED, THE (2009)
autor - Shadock

UNINVITED, THE a.k.a. 4 Inyong shikta (2003)
autor - Kamiko

UNKNOWN HOUR a.k.a Hodinu nevis (2009)
autor - Ireneusz Gajek

UNNAMABLE (1988)
autor - TSR

UNREST (2006)
autor - Ireneusz Gajek

UNSEEABLE, THE a.k.a Pen choo kab pee (2006)
autor - Adach

UNTOLD STORY, THE (1992)
autor - Lohikaarme

UNTRACEABLE (2008)
autor - Ireneusz Gajek

URBAN LEGEND STORY HIKIKO (2008)
autor - Krzysztof Gonerski

URBAN LEGENDS (1998)
autor - Majster

URBAN LEGENDS: BLOODY MARY (2005)
autor - Sabbath

URBAN LEGENDS: FINAL CUT (2000)
autor - bufik

URBAN SCUMBAGS VS. COUNTRYSIDE ZOMBIES (1992)
autor - evilmg

UZUMAKI (2000)
autor - Lohikaarme

Horror Online poleca
UNHOLY WOMAN a.k.a. Kowai Onna (2006)
Japońskie horrory prezentują szczególne podejście do kobiecych postaci. Jeśli akurat nie jest ona w okrutny sposób mordowana (vide seria „Guinea Pig”), tudzież wymyślnie gwałcona (pinku eiga, jeśli zgodzimy się, że ten nurt ma coś wspólnego z horrorem) albo torturowana (np. „Grotescqe”), to z pewnością musi być niebezpieczną psychopatką, zaciekłą mścicielką, wyrodną matką, ewentualnie mściwym duchem. Bo taka jest brutalna prawda o japońskim kinie grozy (a może nawet w ogóle o horrorze), że kobiet w tym filmowym gatunku się nie szanuje. Dlaczego? Bo odbiorcy horrorów to faceci, a horror prezentuje męski punkt widzenia, zgodnie z którym kobietę albo się uprzedmiotawia albo się nią straszy. Feministki mówią, że takie podejście wyraża kompleks kastracyjny, ale kto by słuchał wąsatych bab. Prawdą jest, że nie zapowiada się by w losach ekranowych kobiecych postaci miało się coś zmienić. Nadal będą, ku uciesze męskiej gawiedzi, okrutnie mordowane albo ową męską gawiedź straszyć nieokiełznaną, nieobliczalną kobiecością. I to mniej więcej starają się robić twórcy filmu nowelowego „Unholy Woman” z 2006 r. – jeszcze jednego kamyczka wrzuconego do ogrodu męskiego szowinizm.
Horror Online 2003-2015 wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie fragmentów lub całości opracowań, wykorzystywanie ich w publikacjach bez zgody
twórców strony ZABRONIONE!!!